Ίσως η πιο αξιόπιστη αλλά και VFM βελτίωση για τον R18 κινητήρα!
Απόδοση:
246HP @ 6600rpm & 34.5kgm TQ @ 4000rpm
Τεχνικα Χαρακτηριστικα:
Stock Block!
Stock Clutch!
Garrett GT2860RS Turbo!
Upgraded Injectors (RDX)
Custom Intercooler
7Psi Boost!
Custom Exhaust 70mm
200Cel Catalytic Converter
Stock ECU KTuner Tuned! (Remap)
Με την παραπάνω «συνταγή» ο κινητήρας R18 επιτέλους «ξύπνησε» και απέκτησε την δύναμη που του έλειπε! Ο κινητήρας πλέον είναι «γεμάτος» σε κάθε συθνήκη ενω ταυτόχρονα δεν έχει χάσει την γραμμικότητα και την άνεση που έχει απο το εργαστάσιο. Δεν υπάρχουν απότομα ξεσπάσματα καθώς το «σπουλάρισμα» του turbo γίνεται απο πολύ χαμηλές στροφές ενω ταυτόχρονα ο εργαστασιακός συμπλέκτης έχει αποδείξει οτι αντέχει την έξτρα ροπή χωρίς προβλήματα!